Getuienisse

EGPAAR SEMINARE

“Dit het my oë oopgemaak om die verskille tussen man en vrou beter te begin verstaan en my hart oop te maak vir die aanvaardig daarvan.” 

“Asemrowend, “eye opener” en ek weet my God is groot.” 

“Om al my seer af te skeer en om tot besef te kom dat God my lief het soos ek is en dat my man my liefhet net soos ek is, om oop te maak is seer, maar na die tyd is jy lig.” 

“Die seminaar het ons tyd gegee met die regte informasie om deur van ons probleme te werk en daar deur te kom met ‘n oplossing.”

“Liefde oorwin alles in die lewe.” 

“My denke is vernuwe, bekommernisse by God lyk klein, God is groot en sal ons nooit los nie! My Geloofsekerheid is opnuut deur God bevestig. Heilig, Heilig, Heilig! Ons  bekers loop oor!”

“Die seminaar het ons gehelp om mekaar se verskille te erken en besef dat die ander persoon nie verkeerd is om te wees soos hy is nie. My gehelp om met ander oë na my man te kyk en weer die goeie te sien. Ek dink die seminaar is ‘n moet vir enige huwelik.”

“Verstaan huweliksmaat baie beter. Kan behoeftes nou baie beter hanteer en meer sensitief optree.”

“Die seminaar het werklik vir my baie beteken. Ek het baie vrugte gepluk uit die seminaar. Daar was werklik goeie diagramme gebruik. Dit is illustrasies wat by my sal bly vir altyd.”

“Ek verstaan vir die eerste keer baie konsepte.”

“Skielik maak my hele lewe net sin. Ek verstaan nou alles wat al gebeur het, soveel beter. Ek kan myself vrymaak deur vergifnis en Christus.”

“Somtyds het ons elkeen nodig om te ontvang en ons batterye te herlaai (individueel en as huwelikspan). Wat ‘n voorreg om te ontdek en te groei!”

“Baie verrykend – diep gedelf in myself en myself weer opnuut weer leer ken en agtergekom hoe baie ek kortkom. Ek hou van die ware feite wat deur ongelooflike mense aan ons oorgedra is. Sal dit
vir enige iemand aanbeveel.”

“Seminaar was baie emosioneel en diep. Ek verstaan my maat baie beter. Die Here het my insig en wysheid gegee.”


HUWELIKSVOORBEREIDING

“Ongelooflik. Kon baie leer van mekaar. Tools gekry om mekaar beter lief te hê. Vergifnis was ongelooflik. Seksuele reinheid was convicting en inspirerend om die Here te eer in ons huwelik. Dankie vir evangelie gesentreerdheid en julle aanbieding en openlikheid.” 

“Ek het baie geleer en dit baie geniet” 

“Die seminaar se inhoud is vir my ‘n Toolkit om in die huwelik in te vat.”

“Die seminaar was ‘n moeilike belewenis, maar ‘n nodige belewenis. Moeilike goed van myself leer verstaan en waarop ek attend moet wees in my huwelik. Ongelooflike mense ontmoet, baie goeie gereedskap gekry om saam te vat en los baie swaar agter.”

“The seminar was a perfect bonding experience with my spouse, just as much with myself and God and I learnt a lot of good values that I will definitely practice in our marriage and in my future ahead.”

“Dit was baie informative en daar is goed wat ek diep hart toe gevat het. Ons sal alles toepas en saam ons neem. Ons verhouding is sterker.” 

“Dit was vir ons ‘n ongelooflike opbouende naweek wat ons altwee se verwagtinge oortref het. Ons kon dieper delf in hoekom ons mekaar kies en ‘n fondasie kry vir ‘n gelukkige lewe saam. Dit was vir ons elkeen ook ‘n geleentheid om te deal met onvergifnis vir mense in ons verlede.” 

“Nuwe maniere om na my maat en ons verhouding te kyk en aan te pak. ”

“Het baie beteken! So verrykend, baie geleer! Verstaan dinge soveel beter – sien dinge nou in ‘n ander lig. Sal dit vir enige iemand voorstel!” 


ENKEL SEMINARE

Ek is ‘n weduwee, vir twee en ‘n half jaar. Ek was lewensmoeg toe ek by die Enkelverryking Seminaar kom. Ek het twee maande vroeer, meer as honderd skedule vyf pille gedrink. Ek was lank in ‘n koma en op ‘n ventilator, maar God het my die selfdood wonderbaarlik laat oorleef. Tydens die lesings by die seminaar het God saggies met my en in my begin werk en my moee lyf, my verwarde gemoed en rustelose gees aangeraak. In God se arms, teen Sy bors het ek tot rus gekom. Ek kon weer Sy hartklop teen my wang voel. Dankie vir puik lesings onder leiding van die Heilige Gees wat my gehelp het op ‘n moeilike pad, terug na God en om in ‘n nuwe lewe op te staan. Ek kon vind God het my hulpgeroep gehoor. Hy het my uitgetrek uit die put van die dood, letterlik en figuurlik. Hy laat my nou op ‘n rots staan en laat my weer op vaste grond loop. Hy het my ook ‘n nuwe lied in die mond gele, ‘n loflied vir my God ! (Ps 40:2-4). Ek sing : Baie diep haal Hy my uit… 

“Het my Skepper & Vriend & Verlosser Drie Enige God ontmoet en al is ek nog nie daar waar ek
volgens God se plan is nie weet ek dat ek oppad is na waar God my wil hê en gebruik.” 

“Die seminaar het vir my baie beteken, antwoorde op my vrae gekry.” 

“Om my weer ‘n kind van God terug te laat draai” 

“Ek het hierheen gekom totaal gebroke. God het my vrygemaak. Ek gaan van hier af as ‘n nuwe mens. ‘n Groot las is van my af. Ek hou my oë op Jesus. Ek vertrou Hom volkome met my hele lewe.”

“Ek het na die seminaar gekom as getroude vrou aan ‘n dooie man. Ek gaan huistoe as God se bruid.” 

“In kort: vir die eerste keer in jare kon ek dink aan goed wat ek aan ander gedoen het of wat aan my gedoen is sonder hartseer, skuldgevoelens of woede. Baie dankie vir julle begeleiding in dit.” 

“Ek het Pappa Jesus in ‘n ander manier leer ken, my sondes is vergewe. God het iemand in my lewe in gebring met wie ek face-to-face mee kon praat. My begin pad van my identiteit vind in God.”

“Ek was al jare betrokke by ander geestelike kampe en vir die eerste keer ooit voel ek werklik vry en is my gedagtes skoon gewas. Die seminaar, al is ek verloof was vir my bedoel. Ek het gekom om my verloofde te ondersteun en ek was die een wat toe eintlik die seminaar nodig gehad het.” 

“Wat ‘n belewenis was dit vir my. Ek het hier aangekom en vir myself gesê dis okay as dit nie vir jou is nie klim jy in jou kar en ry. Nou wil ek net hier bly – wat ‘n wonderlike ervaring om weer hoop en ‘n droom te ontdek by die Here – my pyn en wanhoop het hier verander na ‘n nuwe droom.” 

“Reis van vraagteken tot uitroepteken. Vriendskap met Vader en kry ‘n droom.” 

“Het hier opgedaag – baie hartseer en stukkend oor die dood van my man. Dit was egter wonderlik wat ek hier ondervind het. Weereens geloofsekerheid gekry, wonderlike vriende gemaak. Ek is nogsteeds baie hartseer oor my man, maar voel beter en sien die lig!!” 

“Hoogtepunt vir my was toe ek tot die besef kom hoe God my elke oomblik sedert 11 jaar gelede dra, lei, leer en bemagtig sodat ek my roeping/droom wat Hy vir my beplan kan begin verwesenlik” 

“Ek was verlede jaar by Enkel seminaar. God het my kragdadig aangeraak. Ek moes net weer kom.
Enkelverryking help my om al meer onbevange voort te leef na my man se dood 3 jaar gelede” 

“Meeste van my seer was alreeds uitgesorteer, maar ek het gekom vir dit wat moontlik nog aangespreek moet word. So het my skoonouers opgekom en my Mauritius vakansie en kon ek vrykom van dit.” 

“Die “instaan” vir my Pa wat afwesig was in my lewe, het vir my baie beteken en my skuldgevoelens rondom dit weggevat. Ook besef die Here gebruik mense wat swaar gekry het. Baie dankie, die hele naweek het gevoel soos vakansie saam met Jesus!!” 

“Die seminaar het al my verwagtinge oortref. Ek stap hier weg met ‘n baie sterker geloof en liefde vir God. My verhouding met Hom was nog nooit so sterk soos nou nie. Weereens dankie aan al die personeel en my mede seminaargangers.” 

“Ek het voor die seminaar die Here gevra om rein te word voor Hom. Met die persoonlike sessie kon ek voel hoe was Hy my skoon. Hy het my ook gewys dat ek myself moet vergewe, Hy is lief vir mens en los jou nie.” 

“Heilige Gees het my gewys deur my Groepleier dat ek ‘n “vow” 33 jaar gelede gemaak het en dit het
aanleiding gegee tot my omstandighede.”